...

Tematyka: Praca

Planer Poszukiwacza Pracy

Małgosia Wolska

Planer Poszukiwacza Pracy to zestaw narzędzi przydatnych do przygotowania do działań związanych z szukaniem pracy oraz monitorowania statusu działań w tym procesie.
Szukanie pracy to… praca i to bardzo czasochłonna, która należy wykonać rzetelnie, aby działania okazały się skutecznie i zakończyły się ofertą pracy. Bardzo przydatne w tym procesie jest odpowiednie podejście, przygotowanie, wyrobienie sobie pewnych nawyków i monitorowanie działań.
Planerze Poszukiwacza znajdziesz szablony, checklisty, zadania i formularze do wypełniania w formie plików .pdf i MS Excel,  dzięki którym zaplanujesz kolejne działania związane z poszukiwaniem pracy, wysyłaniem CV, przygotowaniem się do rozmowy o pracę czy działaniom na LinkedIn. 
Planer Poszukiwacza Pracy zawiera: 
  1. Plan działania – Szukam Pracy
  2. Check lista CV
  3. Check Lista profilu na LinkedIn
  4. Check Lista LM
  5. TOP 10 pytań rekrutacyjnych
  6. Planer tygodniowy – szukam pracy
  7. Planer TOP 10 kontaktów do…
  8. Planer Zmiany Zawodowej
  9. Działam na LinkedIn
  10. Tracker rekrutacyjny – szablon w MS Excel
Z narzędzi składających się na Planer Poszukiwacza skorzystało do tej pory kilka tysięcy moich klientek i klientów – uczestniczek i uczestników moich szkoleń, webinarów, konsultacji i programów rozwojowych. Dołącz do nich już dziś i zbuduj solidne podstawy do dalszego rozwoju zawodowego.

Cena regularna: 39 zł

Liczba stron: 30 str.

MALGORZATA-WOLSKA-photo (1)

Coach Biznesu i Kariery, założycielka Projekt-Kariera.pl, trenerka, rekruterka, ekspertka i menedżerka ds. HR z doświadczeniem zawodowym w polskich i międzynarodowych korporacjach (m.in. Hewlett – Packard, T-Mobile, PayU, Xperi) i na swoim. Ekspertka w kobiecych klubach rozwojowych oraz w programie Umiejętności Jutra prowadzonego przez Google.

Jako Coach Kariery pracuje od 2012 roku. Pomaga klient(k)om odkryć ich kompetencje i potencjał oraz zbudować strategię planowania kariery i zmiany zawodowej. Uczy, jak poruszać się po wymagającym rynku pracy. Przeprowadziła przez zmianę zawodową kilka tysięcy osób oraz przygotowała dla swoich klientów 1600+ skutecznych dokumentów aplikacynych oraz profili na LinkedIn.

Jako Interim HR Business Partner / HR Manager wspólpracuje z firmami tworząc i wdrażając strategię personalną, narzędzia HR, zarządza projektami rozwojowymi, odpowiada za komunikację wewnętrzną i działania employer brandingu. Ma też na koncie pracę przy restrukturyzacjach, ujednolicaniu procesów po połączeniu spółek oraz projekty Outplacement.

„Po godzinach” zajmuje się zarządzaniem nieruchomościami wakacyjnymi.

Mieszka na Wyspie Kanaryjskiej i pracuje zdalnie z widokiem na ocean od 2015 roku.

Projekt Praca zakończony!

Zakończyliśmy oba okna sprzedażowe Projektu Praca, który, zgodnie z zapowiedzią, już nigdy nie powróci.

Na pobranie e-booków masz tylko 30 dni od zakupu!

Zgodnie z regulaminem sprzdaży. Dokładną datę znajdziesz w swoim mailu z potwierdzeniem zamówienia. Po tym czasie dostęp bezpowrotnie wygaśnie.