„Droga” to autobiografia zawodowa Martyny Kaczmarek, w której opisuje swoją podróż po międzynarodowych korporacjach jako marketingowczyni. To opowieść o odwadze, pewności siebie, pozbywaniu się syndromu oszustki. To również historia o przywileju oraz o tym jak wielki wpływ na naszą karierę zawodową może mieć to skąd pochodzimy i z jakim bagażem – ekonomicznym, światopoglądowym przychodzimy.
Działaczka społeczna, modelka, marketerka. Swój aktywizm zaczęła jako 19-latka, zakładając Fundację Dzień Dla Życia, która została wyróżniona w plebiscycie Zwykły Bohater telewizji TVN. Mając 22 lata rozpoczęła swoją karierę marketingową specjalizując się w marketingu społecznie zaangażowanym między innymi w koncernie Unilever, Mars i L’Oreal zdobywając takie nagrody jak Cannes Lions, Effie. Od października 2020 roku prowadzi działania edukacyjne na tematy związane z ciałopozytywnością i akceptowaniem swojego ciała – za co została wyróżniona nagrodą Doskonałość Sieci Twój Styl 2021. Jest pierwszą modelką plus-size, która trafiła do Domu Top Model.
© 2024 READ AND LEARN
support@readandlearn.pl
Zakończyliśmy oba okna sprzedażowe Projektu Praca, który, zgodnie z zapowiedzią, już nigdy nie powróci.
Zgodnie z regulaminem sprzedaży. Dokładną datę znajdziesz w swoim mailu z potwierdzeniem zamówienia. Po tym czasie dostęp bezpowrotnie wygaśnie.